Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

 

_mg_0990-2


Siamo Luca e Sandro, due fotografi professionisti di matrimonio che amano viaggiare in Italia e in Europa. La nostra missione è documentare al meglio il vostro gran giorno e contribuire a renderlo indimenticabile.

Qui vi raccontiamo un po’ chi siamo, da dove nasce la nostra passione per i matrimoni e cosa significa per noi Mediterranean Photography.

We are Luca and Sandro, two professional wedding destination photographers that are passionate about travels in Italy and Europe. To represent you at the best for the great day is our mission. We will help make it unforgetable!

Here we will tell you something about ourselves, the importance of Mediterranean Photography for us and our fondness for wedding.


 _0002_Layer-69

Luca Rea

Ho iniziato a scattare all’età di diciassette anni, utilizzando una Nikkormat, e la fotografia è diventato il mio hobby per diversi anni.

 Amo la fotografia analogica e mi piace documentare i matrimoni in stile reportage.

I matrimoni sono la mia passione ma non sono un fotografo di matrimoni tradizionale. Non sono lì per scattare delle istantanee casuali ma per poter raccontare al meglio la storia del vostro giorno in modo creativo ed artistico.


Sandro Di Vona

Fino a quando avevo venti anni, non avevo mai immaginato di diventare un fotografo. Ho sempre fatto foto, ma solo perché attratto da questa passione ed è stato cosi fino a quando non ho lasciato  l’università. E’ da allora che la fotografia è davvero entrata nella mia vita.

Il motivo per cui ho preso per la prima volta seriamente un progetto fotografico è stato un lavoro di marketing. Successivamente, il matrimonio di un amico e l’incontro con Luca sono stati i motivi che mi hanno portato a fare fotografia di matrimonio.

Lavorare per Mediterranean Photography è la mia passione, incontrare nuove persone e vedere nuovi posti sono esperienze meravigliose.
Sono sposato con Alessia con cui ho due splendidi figli, Alessandro e Mattia.

Luca Rea

I started shooting with my Nikkormat when I was 17 and since then photography has been my hobby for many years.

I am really passionate about analogue photography and I enjoy shooting photojournalistic wedding reportages.

I am deeply keen on weddings but I am not a traditional wedding photographer. I do not like taking snapshots randomly. I feel like participating in that day, getting in amongst it so that I can tell your story artistically and creatively.


 Sandro Di Vona

Until my early twenties, I had no idea that I wanted to be a photographer. I had always taken photos in one way or another, but it was not until I left college, that photography came into my life.

In short: a marketing job was the reason I seriously took charge of a photographic project for the first time, then a friend’s wedding and also the meeting with Luca are the reasons why I started doing wedding photography.

Running Mediterranean Photography is my dream job; meeting new people and seeing faraway places are wonderful experiences.

I am married with Alessia and we have got two beautiful children, Alessandro and Mattia.

 


_0001_Layer-68